Friday 20 May 2011

Tdo time pekse II :D

hahahahaha ni aku nk sambung sket pasal tdo mase pekse yg dah aku post sebelum ni.. memandangkan aku duduk dekat tepi tingkap, xde kipas, sebelah pulak dgn aircond punye amende tah yg panas tu... bangun2 je tdo mak aih.. panas gile.. baru lps pekse science, mmg dah pening pale tahap karma dah menjawab soalan yg aku rase x susah un tp susah sbb x sempat bace buku.. dpt bace pun sket2 je T.T... anyway, dah bangun tdo tuh, perghhhhhhhh rase kebas sebelah badan.. kaki pun kebas.. nk berjalan pegi amek beg kat blkg tu ha amek kau, mcm penyeksaaan dkt kaki nih... dah siap kemas2 barang sume, pergi lah anta buku kjp (tlg Dania <3 :D) pastu jalan2 nk pegi bilik guru Dania gtau aku Aziz kejut aku byk kali dah -.-" aku x bangun2 hahahahahaha.. anyway, still a great day sbb ari ni dpt men ping pong dan enjoy bersama rakan2 di rumah zarep :D.. walaupun pekse x abes lg, tp chill aa dah tension ngan folio pekse sume kene aa relax2 gak en? anyway, good luck lah skali lg kpd sume yg nk amek pekse nih.. ciaooo :D

No comments:

Post a Comment