Friday 20 May 2011

Hari paling **** skali pernah aku ade

seriously?? eh tlg aaaaaa.. aku tau laa setiap org ade part dlm hidup yg paling susah skali.. tp ni dah lebih! dah elok2 aku lead a happy life, dtg balik dahh bende2 yg really spoil mood aku. x smpai seminggu un aku happy.. let me start here, mula2, pc aku dah kene letak kat luar.. seriously?? x pernah respek ke privacy aku? aku dah x free nk ckp ape yg aku nk.. mesti ade yg menyemak kat blkg aku. tu okayy la lg sbb bukan berlaku arini... arini, aku balik2 je tusyen, bukak lah pc (mlm jumaat rutin bese), aku minx la mak aku tuliskan pass sbb aku xtau.. mulalah ckp 'mama tgk aiman asyik men gamee jee, penat dah mama tgk' , aku cm huh?? x paham ke aku dah byk gle study, dah penat, pegi tusyen ape2 sume lg... nk enjoy sekejaaapp je xkn xleh??? hati aku ni sumpah sakit tp aku pendaaammm jeee.. lps tu ade lah 2 3 org makhluk Allah ni, perghhh x bleh mcm **** lg ke perangai korg??? ape salah aku senanye korg wat aku cni???? ade ke aku cari pasal ngan korg???? ade??? serious, ckp ngan korg jarang2... ape masalahnye korg nak wat aku cni?? hidup aku ni dah cukup sengsara.. x payah tambah2 trime kasih jelahh aku x nk pun la setan! skrg korg sume suke lahh kan?? aku pun ade kekurangan, korang tu pun bukan nye effing perfect sgt... x payah nk bahan2 sgt la... tp mujurlah, ade sorg yg aku syg ni cube try tenangkan aku.. thanks to Dania sbb kau slalu ade ble aku perlukan kau.. so kpd spoiler2 sekalian, trime kasih aaa sebab dah wat hidup aku cni.. Thankssss byk2 ape ade hal, x tension pun!

1 comment:

  1. tipu tak tension... sampai dah wat blog post ni.... sorry annoying en

    ReplyDelete