Thursday 19 May 2011

Heroes of Newerth :D

Yeah Heroes of Newerth, current game yang aku tgh layan skrg nih :D... biar aku explain sket pasal game nih.. game ni (aku rasalah) diadaptasi daripada satu game Defense of The Ancients (DotA).. gameplay sume same tp hero dan barang2 je lain... game ni mmg telah menjadi 'dadah' aku sejak tahun nih.. tp memandangkan PMR tahun nih.. terpakse kurgkan sket T.T... tp game ni mmg best.. kpd gamer2 yg batak game fighting yg mcm dota bak dtg men hon.. sumpah best.. add lah aku Garena Messenger dan Hon: KillerzAiman.. tp kalau noob xyah add :D hahaha JK.. sejak game ni dah jd free xyah bayar kalau nk men, ramai dak2 skola aku dah men.. fikri, khairi, zarep, idan, rezza, haaa ni sumelah jd teman sepermainan aku :D... tuu idan tuhh clan leader tuu :D pro gle! tp malangnye aku dah kene kick dr clan tu T.T ... hahah xpelah asalkan dpt men ngan member2 sudah :D.. sampai sini jelah post aku arini.. malas nk tulis byk2.. bye, gerak umah zarep luuuu

No comments:

Post a Comment