Thursday 19 May 2011

Night Hound :D, all time favourite hero n Witch Slayer, hero aku rase paling **** kuat


Rakan-rakan serta followers skalian, salam perkenalan dengan Night Hound :D salah seorg hero yg terdapat dlm Heroes of Newerth... hero ni mmg imba gle kalau reti pakai :D dan malangnye kpd rakan2 skalian aku pro hero ni :D sebenarnye hero ni jd favourite aku sbb member2 aku slalu kutuk aku invisible lah pe jadah lah.. n memandangkan Night Hound nih ade invisibility, so aku jdkan die inspiration... thank you Night Hound, skrg dah x kesah dah dorg nk bahan2 aku :D

  
Haaa skrg jumpa pulak dgn Witch Slayer :D hero yg dianggap paling mcm haram jadah skill die... kalau korg tgk appearance die mmg cm sakai sket tp mak aihh kuat nk mampos.. kpd newbie2 yg nk men HoN disarankan men hero ni sbb senang je nk pakai.. tgk senapang kat blkg die tuh.. perghhhh mcm siott je bsar... tp yg spoil sket ade tanda salib lahhh... -__-.. anyway.. kpd sape2 yg nk men hon, cayelah, hero ni bg satu experience baru utk korg!

No comments:

Post a Comment