Saturday 2 July 2011

Mak aih lame gle x update :D

Muahahahahaha hahahahaha dah lame gile x update blog nih -.- aku busy lahh dgn byk bende nk kene wat... Dr mane ek nk start cte.. okay cni ah.... Dengan berakhirnya peperiksaan pertengahan tahun, mase cuti, xde lah bende yg menarik sgt mase cuti.. bosan je dok umah -_________- men bola pun dah rase mls sbb nk rehat.. pap pap naik skola je Puan Junainah start balik dgn keraj kursus sejarah.. nk kene betolkan sume bende.. xnk polak pulak satu kelas.. dah susah payah settlekan tgk sume bende si betol.. pas2 nk sound2 lak.. eii panas je hati.. ahhhhhhhh pas2 aku x ingat dah pe jadik... skip jela sampai Hari Koko senang...aku tdo umah fikri ari jumaat tu ngan adiib :D hahahahahahaha best gle kot.. esoknye Hari Koko.... best ah gak walaupun kalah 1st round futsal dgn team Jangan Nak Membongak... hahaha lawak do name team die.. dpt lah jalan2 kat gerai byk2 tu... okay i have to admit it, pro Fikri golf -.-" ... aku due kali try pun x dpt zzzzzz.... haaaaa pasni paling menarik skali.. tlg kelab ubk n prs jual sandwich dorg yg x abes.. satu skola kene travel... xnk penat pulak aku yg kene angkat bakul sandwich yg si ringan tuh... 2 jelah kot hahahahaha aku dah x tau pe nk cte dah.. Sekian trime kasih :)

P/S: dania, balik la cpt.. aku rindu :(

No comments:

Post a Comment